zaterdag 19 maart 2011

It all makes sense to me now..

Ik ben nog maar een week weer aan het bloggen, en het gaat al mis. Ik hou van beauty, schrijven, met lay-outs en HTML bezig zijn, beautyblogs te lezen, en alles wat daaromheen is. Meerdere keren heb ik nu al geprobeerd een blog te onderhouden, maar dat lukt me gewoon niet. Na 6 maanden niet geblogd hebben, wou ik een nieuwe start. En het ging prima in het begin! Ik vond het méér dan leuk. But I just don't think I'm cut out for this.

Daarom stop ik nu met bloggen. Het heeft geen zin om door te gaan als ik weet dat het me niet zal lukken. Maar ik zal altijd jullie blogs blijven lezen! Hieronder plaats ik een blogroll, waarop alle blogs staan die ik volg. De meerderheid ervan zijn beautyblogs, en ik vind ze stuk voor stuk fantastisch, dus als er blogs tussen zitten die je nog niet kent, dan stel ik voor eens een kijkje te gaan nemen!:)

[KLIK OP SEE ALL]


Liefs, Johanna

0 reactie(s):

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin