vrijdag 18 maart 2011

Random Beauty Tag

 
Ik kwam de random beauty tag gisteren tegen op Waymadi.nl, en hoewel ik niet getagt ben, wou ik hem toch doen. Ik was namelijk vergeten een artikel voor vandaag in te plannen, en ik ben te moe om nu een heel artikel ineen te gaan steken, maar ik wou toch graag wat online zetten.

Huidsverzorging
Hoe vaak was je je gezicht?
2 keer per dag
 
Welk huidtype heb je?
Ik heb een gecombineerde huid, maar in de winter wordt die erg droog.
 
Welke fasewash gebruik je op dit moment?
Clearasil 3-in-1 facewash.
 
Scrub je je gezicht, en met welke scrub?
In mijn facewash zitten kleine scrubdeeltjes, dus die gebruik ik ook als scrub. 



Welke moisturizer gebruik je?
Nivea Soft Hydraterende Créme.
 
Heb je sproetjes?
In de zomer een klein beetje, door de zon, maar doorheen het jaar niet.
 
Gebruik je een oogcrème?
Neen, maar ik wil er al een tijdje een uitproberen.
 
Heb je last van onzuiverheden in je gezicht?
Af en toe een puistje, maar gelukkig is dat alles.

 

Make-up
Welke foundation gebruik je?
Gosh Natural Touch Foundation in de kleur 32 Pearl. 
 
Welke concealer gebruik je?
Catrice All Round Concealer Palette, maar daar ben ik al een tijdje niet tevreden over, en ik ben nu op zoek naar een nieuwe.
 
Weet je welke ondertoon je hebt?
Ik geloof dat ik een rode ondertoon heb, maar dat heb ik enkel zelf geprobeerd uit te zoeken via trucjes zoals de kleur van je aders, maar met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen!
 
Draag je wel eens valse wimpers?
Neen. 


Wissel je je mascara iedere 3 maanden?
Neen. Je moet je mascara om de 3 maanden wisselen i.v.m. bacteriën en ooginfecties, maar daar heb ik geen last van, dus ik gebruik mijn mascara gewoon tot ik er klaar mee ben.

Welke mascara gebruik je op dit moment?
Maybelline The Colossal is al zo'n 2 maanden mijn grote favoriet!
 
Welke tools gebruik je om je make-up aan te brengen?
Ik heb een hele fijne kwastenset van Sigma, waarvan ik de oogschaduwkwasten erg vaak gebruik, maar voor mijn gezicht merk ik dat ik de laatste tijd gewoon mijn vingers gebruik. Dat oogt vaak natuurlijker.

Gebruik je een gezichtsprimer?
Ja, de Gosh Velvet Touch Foundation Primer, maar ik ben ook hiervoor op zoek naar een betere vervanging.
 
Gebruik je een oogschaduwbasis?
Ik gebruik niet vaak oogschaduw, maar als ik het gebruik, dan sla ik oogschaduwbasis nooit over!
 
 
Welke kleur oogschaduw is je favoriet?
Ik ben zeker fan van bruintinten, maar de laatste tijd ben ik erg into van die donker paarse kleuren, en dan probeer ik die subtiel in mijn looks te verwerken.

Gebruik je liever oogpotlood of eyeliner?
Oogpotlood, omdat ik nog niet echt goed overweg kan met vloeibare eyeliner. Maar ik oefen!;)
 
Hoe vaak prik je jezelf met een oogpotlood in je oog?
Nooit. Ik keek zelf verbaasd naar deze vraag. Prikt iemand van jullie weleens in zijn oog met oogpotlood? Nee toch?;o
 
Gebruik je wel eens minerale make-up?
Ja.
 
Gebruik je wel eens losse poeder oogschaduw? 
Soms wel, ja. Het heeft vaak meer pigmentatie, maar soms vind ik het niet zo handig werken, en heb ik daar geen zin in..
 
Wat is je favoriete lipstick?
Mijn Yves Rocher Lipstick in de kleur 71 Bois de Rose. Een erg mooie roze kleur met grijze shimmer.
 
En je favoriete lipgloss?
Die heb ik niet..
 
Welke blush is je favoriet?
Blush gebruik ik niet vaak, omdat mijn huid vrij rood is, en nadat ik foundation opdoe, zie je dat nog steeds, dus ik vind blush niet echt nodig, en heb dus niet erg veel blushes. Maar toch, ik heb een erg mooie blush van Covergirl in de kleur Rock 'n Rose, die ik erg mooi vind! Alleen jammer dat de pan zo klein is, waardoor het moeilijk is er met je kwast in te gaan.
 
Koop je wel eens make-up op eBay/marktplaats?
Neen.

Koop je graag drogisterijmerken?
Ja. Het is leuk om producten aan een redelijke prijs te vinden, die net zo goed werken als wat duurdere producten. Maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd toch liever naar de high-end producten ga. Wel kan ik limited editions van onder andere Catrice en Essence niet weerstaan!

Op welke make-up blunder zou echt een straf moeten staan?
Makkelijk! Foundation dat je kan zien zitten. Dat kan op verschillende manieren zijn: te donker, en dus oranje, een lijn, te poederig,... Een meisje in mijn klas heeft alles wat ik hier opgesomd heb heel erg, en als beautyfan erger ik me daar mateloos aan! Ik moet wel toegeven dat de juiste kleur foundation niet echt makkelijk is om te vinden, daar had ik toen ik begon ook wel wat problemen mee, dus die kan ik nog net vergeven;D
 
Hou je van opvallende kleuren make-up, of kies je liever neutrale tinten?
Absoluut neutraal, maar ik heb graag "a pop of color" in mijn make-up. Maar dat heb ik met alles. Zo ook met outfits. Die zijn vaak neutraal, maar dan zorg ik bijvoorbeeld voor een kleurrijke ketting!
 
Welke celebrity heeft altijd mooie make-up op?
Lauren Conrad en Whitney Port! Beide prachtige vrouwen die niet veel make-up nodig hebben om er goed uit te zien!

Ik tag iedereen die dit leest om deze tag over te nemen!

Disclaimer:
Alle foto's komen van weheartit.com
 
Zoals ik dus al eerder vroeg; prikken jullie je in je oog met oogpotlood?
Liefs, Johanna

1 reactie(s):

Anoniem zei

Excellent post I must say.. Simple but yet interesting and engaging.. Keep up the awesome work!

cheap nolvadex

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin