donderdag 17 maart 2011

Shoplog + Swatches: Catrice Florista en Essence Whoom Boooom!

 

Afgelopen dinsdag lagen de LE's van Catrice en Essence eindelijk bij onze Kruidvat, en hoewel ik de laatste tijd steeds meer hoge kwaliteitsmake-up wil kopen, in plaats van veel make-up, kan ik nooit limited editions weerstaan. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb meegenomen van de Florista en de Whooooom Boooom collecties.

Catrice Floralista
 

Toen ik zag dat de collecties in de winkel lagen, had ik meteen de blush van de Floralista-collectie in mijn handen. Deze heet As lively as ever, en de verpakking is fantastisch mooi! En hoewel ik meestal geen blush gebruik, kon ik deze gewoon niet laten liggen!

 
Van links naar rechts zie je de 2 kleuren gemengd, de oranje kleur en de roze kleur. De kleuren apart zijn niet fantastisch gepigmenteerd, maar als je ze mengt is deze perfect. Niet té gepigmenteerd, zodat je heel voorzichtig moet gaan doen, maar wel genoeg. Deze swatches zijn trouwens allemaal één veeg.
Een minpuntje aan deze blush is wel dat hij veel fall-out heeft. Jammer!
 
Ook nam ik van deze collectie een nagellakje mee, in de kleur In the Woods. Een mooie nude-kleur, dacht ik, maar uiteindelijk vind ik hem toch tegenvallen. Ik weet niet precies wat ik er nu niet mooi aan vind, maar goed. Gelukkig was hij maar 2,45euro.

Essence Whoom Boooom!
 
 
Lipgloss die van kleur zou veranderen, gebaseerd op hoe je voelt. Vanzelfsprekend werkt dat niet, maar na reviews te zien, viel het me wel op dat wanneer ze de lipgloss op hun lippen deden, het niet bij iedereen hetzelfde eruitzag. Zo was Roy's Red bij iemand heel fel, maar bij iemand anders was dat veel minder. Natuurlijk wou ik dus ook weten hoe ze er bij mij zouden uitzien.

 

Van links naar rechts zie je Muse Marilyn before, Roy's Red before, Muse Marilyn after, Roy's Red after. Mooie kleurtjes, en zeker een heel leuk idee. De glossjes plakken niet, maar zijn ook niet waterig, wat ik erg fijn vind. Ze hebben ook een subtiele, zoete geur. I like it! Ook omdat ze je lippen stainen, dus je hebt voor de rest van de dag een mooi kleurtje op je lippen.


En als laatste nam ik nog deze nagellak mee in Roy's Red. Een mooi rood-roze nagellakje, die ik op het laatste moment ook nog snel even meenam.

Heb jij al iets van deze collecties?

Liefs, Johanna

2 reactie(s):

Tatjana on 17 maart 2011 om 15:36 zei

Leuke producten heb je gekocht!

Desiree on 19 maart 2011 om 17:55 zei

De changing lipgloss heb ik ook! Super leuke blog heb je, kom je ook eens bij mij kijken hihi? Ben net nieuw dus! xxxxxx

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin