woensdag 16 maart 2011

Back-ups!

 

In mijn stash zitten er zeker producten waar ik niet meer zonder kan, en waarvan ik altijd zorg dat ik er een reserve voor heb. Voor het geval dat het opgaat, of zoiets. Vandaag wou ik jullie laten zien welke producten ik zo fijn vind dat ik er altijd een back-up van heb.

ROC Cleansing Water
Ik neem aan dat de meesten onder jullie reinigsingsmelk gebruiken in plaats van reinigingswater, maar sinds ik dit water gebruik, ga ik nooit meer terug naar iets anders! Het is veel makkelijker dan reinigingsmelk, en het haalt je make-up er net zo goed van af!

ROC Make-up remover wipes
Er zijn van die dagen waarop ik geen zin heb om mijn make-up met allerlei verschillende producten eraf te halen, terwijl dat ook gewoon met één simpel doekje kan. Omdat ik weet dat deze niet al te vriendelijk zijn voor je huid gebruik ik ze niet elke dag, maar ze zijn wel handig om ze gewoon altijd bij de hand te hebben.

Maybelline Nail Polish Remover

Het is niet alsof ik zonder nagellak remover niet kan leven. Ja, gechipte nagels zijn lelijk en zien er erg onverzorgd uit, maar ik kan er altijd gewoon een laagje nagellak overheen doen, niet? En toch heb ik altijd ergens een back-up van deze nagellak remover staan! But, please, don't ask me why.

L'Oréal Techni Art Constructor
Zonder deze hittebeschermer kan ik mijn haar gewoon niet stijlen! Het zorgt er natuurlijk voor dat mijn haar beschermt wordt tegen de warmte, maar het zorgt er op een of andere manier ook voor dat het gewoon heel makkelijk wordt om er doorheen te gaan. Ik kan het niet precies uitleggen wat het is, en waardoor het komt, maar het is gewoon een erg fijn must-have cant-live-without product.

Demak Up Duo+ wattenschijfjes
Zonder wattenschijfjes kan ik mijn make-up er niet afhalen, dus ik zorg er altijd voor dat ik er genoeg in huis heb staan. Het is niet zo dat ik dit merk heel erg fijn vind, ik denk niet dat het merk wattenschijfjes zoveel verschil uitmaakt, maar laatst heb ik gewoon eens goed ingeslagen toen er een 2+1 gratis actie was.

Van welk product heb jij altijd een back-up?
Liefs, Johanna

1 reactie(s):

Vief on 16 maart 2011 om 19:26 zei

Poeder foundation.
Wattenschrijfjes.
Lipgloss in nude.
Leuk artikel!

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin