dinsdag 15 maart 2011

Gosh Velvet Touch Eyeliner [Review + waterprooftest]

Enkele dagen geleden kocht ik de Gosh Velvet Touch Eyeliner in Black Ink. Hierover vandaag een review.



Verpakking

 

De eyeliner zit in een matte, zwarte verpakking. Persoonlijk vind ik het mooi. Niet teveel poespas, en alle nodige informatie staat erop. Aan het uiteinde van het oogpotlood zie je de kleur.

Textuur
Dit potlood is ongelooflijk zacht. Dat maakt het opbrengen van deze eyeliner erg fijn, maar elke keer ik het dopje er terug op wil zetten, ben ik toch extra voorzichtig. Ook moet je opletten als je dit potlood gaat slijpen.

Houdbaarheid
Maar hoe goed blijft deze eyeliner nou precies zitten? Op mijn waterlijn blijft hij echt fantastisch goed zitten! Terwijl ik dit schrijf is het ongeveer 8 uur geleden dat ik hem heb opgebracht, en natuurlijk zit hij er niet meer perfect op, maar hij zit er nog wel! Ik heb hem ook op mijn wimperrand aangebracht, maar dat geeft jammer genoeg heel snel af.

Waterprooftest

 
Het potlood geswatcht.

 
Met een nat washandje meerdere keren eroverheen gegaan.

 
Met een oog make-up remover op waterbasis meerdere keren eroverheen gegaan.
 
Met een oog make-up remover op olie basis 2x overheen gegaan.

Ik ben nogal sceptisch over dingen zoals 'waterproof'', maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Als je er gewoon met een nat doekje overgaat vervaagt het een klein beetje, maar wat had je verwacht? Daarna probeerde ik de eyeliner weg te doen met een make-up remover op waterbasis. Dit ging beter, maar ik kreeg er nog steeds niet alles af. Met een gewone oog  make-up remover op olie basis ging het moeiteloos. Volgens mij overleeft dit potlood wel een regenbui!


Prijs-kwaliteit verhouding
Deze potloodjes kosten gemiddeld tussen 6 en 7 euro. Ik heb de mijne voor 6,99 euro gekocht, en als ik dan naar de kwaliteit kijk is dat het absoluut waard. Ik heb eerder ook een potlood van Lancôme gehad, maar ik kan je wel vertellen dat ik daar nu niet naar terugga. Deze potloodjes zijn het geld helemaal waard,

Conclusie:
Ik heb een zwarte gekozen, maar er zitten echt prachtige blauwe, groene, gele, etc. kleuren bij, en ik ben absoluut van plan er meer te kopen. Fantastische potloden die lang blijven zitten, zelfs als het regent. Zonder twijfel geen miskoop!

Heb jij al ervaring met de Gosh Velvet Touch Eyeliners?
Liefs, Johanna 

1 reactie(s):

Anne on 15 maart 2011 om 07:47 zei

Die lijken me echt super goed.
&dankje voor je comment.
xoxo

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin