vrijdag 11 maart 2011

Shoplog: Kruidvat


Slechte kwaliteit foto's, ik weet het, maar ik heb wat instellingen aan mijn camera veranderd, dus in de toekomst zal dit opgelost zijn;)

Afgelopen dinsdag ben ik even naar de Kruidvat geweest, om te kijken of de nieuwe LE's van Catrice en Essence er al waren, maar dat was helaas nog niet zo. Zoals altijd zal dat nog wel even duren bij onze kruidvat. Ik had niet veel tijd om naar de make-up te kijken, omdat er daar mensen aan het werken waren. Ze waren de schappen aan het verplaatsen, omdat Manhattan nu weg is, en waar vroeger 2 schappen van Essence waren, zijn er nu extra grote schappen van Maybelline en L'Oréal, maar die kon ik helaas nog niet goed bekijken. 

Bij het 2True schap stond niemand te werken, en hoewel ik absoluut geen fan ben van dit budgetmerk, heb ik toch wat gekocht. Nl. een wenkbrauwpotlood. Ik dit potlood al eerder gehad, maar dat is op mysterieuze wijze verdwenen. Ik vond het geen slecht potlood, dus ik heb hem gewoon meegenomen.


Het potlood kostte €2,49.

Hierna zag ik dat de mannen een beetje opgeschoven waren, waardoor ik wat naar de andere make-up kon kijken. Bij Catrice ging ik op zoek naar de lipstick in Gentle Nude, die vooral nu ze uit het assortiment gaat, erg besproken en geliefd is geweest. Helaas was deze al uitverkocht. Wel nam ik nog een wenkbrauwsetje mee.

 
En ja, ik heb het setje laten vallen. Het donkerste poeder van de twee is gebroken, maar dat is gelukkig mijn kleur toch niet.

Deze kostte €3,99.

Als laatst had ik een oogpotlood op mijn wishlist staan, met name de Gosh Velvet Touch Eyeliner. Deze kostte €6,99. Het viel me enorm op hoe zacht deze eyeliner is, superfijn! Hierover zal binnenkort nog een review en een waterprooftest verschijnen, aangezien Gosh beweert dat deze eyeliner waterproof is.



Ook kunnen jullie binnenkort een wenkbrauwroutine verwachten met onder andere de producten die ik dinsdag heb gekocht.

Kleine shoplog, maar ik hoop dat jullie het toch nog leuk vonden. En om mijn eerste echte artikel op Anxiousbeauty te eindigen, wil ik uit pure nieuwsgierigheid een vraag stellen.
Wat is het laatste make-up item dat je hebt gekocht?

Liefs, Johanna

1 reactie(s):

Vief on 12 maart 2011 om 19:28 zei

Leuke spulletjes allemaal :)

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin