zondag 13 maart 2011

Wishlist



Ik volg veel blogs via Bloglovin, en daardoor bespaar ik geld, omdat ik minder vaak miskopen doe, maar aan de andere kant kan ik ook wel hebberig worden van alle mooie producten die ik voorbij zie komen. Op het moment is mijn wishlist vrij groot, en wat je hieronder ziet is maar een deel. Zoals je zal kunnen lezen kwam ik over de meeste producten te weten via blogs. Of dat nu goed of slecht is, weet ik niet, maar ik wil ze, en dat wou ik even met jullie delen.

 

1 - Maybelline 24h SuperStay Lipstick. Sinds deze lipstick een tijdje geleden werd uitgebracht, hoor ik er niets dan goeds over. Jammer genoeg ligt hij nog niet in de Kruidvat waar ik altijd heen ga. Ik kan niet wachten tot ze er zijn!

2 - HEMA Wet 'N Dry Blush. Hierover las ik laatst op uniquestyle.nl, en dat heeft me benieuwd gemaakt naar deze blush. Duur is hij niet, dus ik zie niet in waarom ik deze niet zou uitproberen;)

3 - HEMA Wenkbrauwpotlood. Dit is vele bloggers hun favoriete wenkbrauwpotlood. Vooral Serena van Beautylab.nl heeft mij benieuwd gemaakt naar dit potlood. Het is lekker goedkoop, en ik ben de laatste tijd heel erg into wenkbrauwen.

4 - The Body Shop Grapeseed Glossing Serum. Serum is niet iets waar ik hiervoor geïnteresseerd in was, maar ik las hier laatst een review over, op Pinky Polish geloof ik, dit maakte mij benieuwd. Toen ging ik op Makeup Alley kijken naar meer reviews, en ze waren stuk voor stuk positief. En met de mentaliteit van een beautyblogger, wil ik altijd nieuwe dingen uitproberen.

5 - L'Oréal Studio Secrets Primer. Ik ben niet tevreden met mijn Gosh Velvet Touch primer. Over deze heb ik al heel wat positiefs gehoord, dus ik wil hem wel uitproberen. Jammer genoeg is het product niet erg verkrijgbaar, omdat de Studio Secret lijn van L'Oréal enkel in DI-winkels te koop zijn, waarvan er niet erg veel zijn.

6 - The Body Shop Love Etc. Solid Perfume. Ik heb dit parfum, en het is mijn all time favorite. Sinds kort is er een solid perfume versie van, die lijkt me handig om mee te nemen in mijn tas, ipv een heel flesje. Ik kan wel een travalo spray kopen, maar zo een solid parfum is ook een stuk subtieler.

Disclaimer:
Alle foto's van de producten zijn persfoto's, behalve die van de HEMA Wet 'N Dry Blush. Deze komt van Uniquestyle.nl.

Liefs, Johanna

2 reactie(s):

Anne on 13 maart 2011 om 10:45 zei

wauuww mooi wishlist!
Ik zou ook heel graag die Maybelline 24h SuperStay Lipstick willen hebben, maar dan wel in een nude kleurtje ;).

&dankjee voor je comment. ^^

xoxo

Marie on 13 maart 2011 om 18:02 zei

Leuke wishlist!
x

Een reactie posten

 

Anxiousbeauty Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon, Blogger Blog Templates

Follow my blog with bloglovin